愛のフレーズ…保存版

愛のフレーズ…保存版


家族へ

So glad we’re family!

(この家族でほんとによかった!)
I am so glad that you are my Dad/Mam !
(あなたがお父さん/お母さんでほんとによかった!)
For touching our hearts and our lives, we love you!
(私たちの心と人生に触れていてくれた、あなたに愛を!)

Mom, Thank you for all your love and I love you all with my heart.

(お母さん、たくさんの愛をありがとう。心から愛しています。)

With a bouquet of flowers.
I hope your day is as bright and beautiful as these blooms!

(花束によせて。この花のように、お母さんの日々が美しく輝くものでありますように)
You are a wonderful wife and such a perfect mother. I love you.
(君は素晴らしい妻、そして完璧な母親です。愛してるよ。)
My dad is great. My dad is special.
  (パパはすごい!パパは特別だよ!)
The caring will never leave home!
(思いやりがこの家からなくなることはありません!)

Your sweet self gives our family a perfect tone!

(優しい君の存在が、この家族に完璧な調べを奏でてくれるんだよ)
I am always here to love you.
(私はいつだってここにいて、あなたを愛しています。)
Thank you for being such a wonderful sister/brother!
 (素敵な お姉さん/妹/お兄さん/弟 でいてくれてありがとう!)
Wishing you love, luck, and happiness forever!
  (愛、幸運、幸せが、永遠のものでありますように! )

恋人へ


Sending you my biggest hug!

(私の一番大きなハグを貴方に!)
My heart belongs to you.
(私の心は貴方のもの)

I’m so glad there you.

(あなたがいてくれてよかった)
Just wanna be Close to you.
 (あなたのそばにいたいだけ)
I always and forever love you!
(いつも、いつまでも大好きだよ!)

Your love has given me wings, and our journey begins today.

(あなたの愛は私に翼を与え、私たちの旅は今日始まる)
My night has become a sunny dawn because of you.
 (私の夜は、あなたのおかげで、太陽が輝く夜明けになる)

True love never grows old.

 (真(まこと)の愛は老いることなし)
Love makes the world go round.
 (愛は世の中を動かす)

Love is a flower which turns into fruit at marriage.

 (愛は結婚で実を結ぶ花である)
Two souls with but a single thought,Two hearts that beat as one.
 (ふたりの思いはひとつ、ふたりの心はひとつに脈打つ)
Love is best.
 (愛こそが最上のもの)

申し遅れましたが…KANです。
先日、お客さんからのリクエストで
家族愛のフレーズを探していて、
偶然見つけた愛のフレーズたち。です。
そのまま拝借することには抵抗があり、随分悩んだのですが、
みなさんの役に立てばと思い、自分が全責任を負う事とし、
転載させていただくことにしました。
tattooにしたいメッセージとは若干違うかもしれませんが、
参考になればな。。。と思います。
Thank you….とかじゃ、少し軽い気がしますよね。
ストローカーでは、
もう少しネイティブで気の利いたなフレーズを提案できますので、
「愛のフレーズ」で悩んだ時は遠慮なくご相談ください=(_ _)
日に日に、寒さが増してきました☆*゚ ゜゚*
仕事柄、衛生面にはチトうるさく…(笑)
風邪には無縁です。今のところね(^_^)v
うがい&手洗い、あなどれませんぞ。。。(* ̄Oノ ̄*)
*:..。o○☆゚・:,。*:..。o○☆